Proč nikoho nezajímá dehonestace učitelů s odlišným názorem? Bude někdy doloženo, že opatření nařízená ve školách měla při svých drastických dopadech alespoň nějaké přínosy na zdraví žáků, studentů a učitelů? Je vůbec etické prosazování očkování dětí neschválenou „vakcínou“?
Co na to DOMOV? Zastáváme dlouhodobě konzistentní stanovisko, že jsme obětí covidové ideologie, že se nejedná ani tak o zdravotní problematiku, jako o politickou záležitost. Mrzačení obyvatelstva a zejména dětí experimentálním genovým roztokem vydávaným za vakcínu je amorální, neetické a nepřípustné! Pokud někdo hodlá takové riziko podstoupit, je to jen a jen jeho svobodné rozhodnutí, stejně jako rozhodnutí o alkoholismu, závislosti na drogách nebo lécích.
To, co jsme prožívali a kritizovali v době covidistické diktatury se nesmí opakovat! Aby politici a dealeři bigpharmy řídili životy obyvatel skrze zdravotní uměle vyvolanou krizi je věcí zločinného spiknutí a jako takové musí být trestně posouzeno.
Zmocnění se školáků jako rukojmí pro odbyt vakcín je zločin proti lidskosti. Věříme, že všechna jednání politiků a tak zvaných expertů budou posouzena odborně i trestně právně. V den svátku učitelů je připomínka segregace, vydírání, vyhrožování a nátlaku prováděného ve školách ze strany ministerstva školství i zdravotnictví na místě. Otázky troubského ředitele a signatáře Charty 22 Petra Vrány nesmí zapadnout a musíme si je stále opakovat – budou následovat další pokusy o znásilnění svobody a zdravého rozumu!
Převzato: ParlamentniListy.cz
„Okradli jsme je.“ Odveta za covid, schytal ji Gazdík. Z lidu
28.03.2022 12:14 | Glosa
Ředitel školy a signatář Charty 2022 Petr Vrána apeluje na ministra školství Petra Gazdíka, aby proběhla diskuse, jaký měla covidová omezení dopad na žáky, rodiče i učitele. Kritizuje povinné nošení roušek, prosazování třetí posilující dávky i separaci očkovaných a neočkovaných. „Vnímám snahu některých lékařů o vznik odborné debaty na téma přístupu k nemoci covid-19. Bohužel bez odezvy ministerstva. Jediná pravda a názor vítězí… Je toto ta demokracie, o kterou jsme v roce 1989 stáli?“ ptá se.
Ředitel ZŠ a MŠ v Troubkách Petr Vrána proslul například tím, že po žácích nepožadoval nošení roušek. „Dva týdny jsme se striktně drželi nařízení, ale zjistili jsme, že některé věci nejsme schopni garantovat. Nošení roušek po dětech ve třídách nevyžaduji, je dobrovolné. Zároveň ale respektuji, pokud někdo roušku v hodině má, vše je na bázi dobrovolnosti,“ uvedl dle Deník.cz.
Kritizoval také testování antigenními testy na covid. „Od zahájení testování jsme ve škole nezaznamenali žádný pozitivní záchyt. Myslím si, že v momentě, kdy je test žáka negativní, je rouška zbytečná,“ uvedl.
A nyní se pustil do nového ministra školství Gazdíka, který by podle něho měl mít „eminentní zájem analyzovat dopady proticovidových opatření“, jež v byla v ČR na školy uvalena od března 2020. „Žádné takové impulzy ze strany ministerstva však neregistruji. Běží plán doučování, integrujeme žáky z Ukrajiny, akcentují se další události, ale o dopadech uplynulých dvou let na naše děti, žáky a studenty (samozřejmě i na učitele) nemá téměř nikdo zájem diskutovat a dění v uplynulých měsících analyzovat,“ stýská si Vrána a připomíná, že mimo jiné i to bylo tématem druhého konání konference Covidkon, kterou organizovalo sdružení ProLibertate a nadační fond Svědomí národa.
Podle Vrány se Česká školní inspekce zajímá pouze o to, jaký byl dopad dvou let covidu a zavřených škol na znalosti žáků, takže budou děti opět testovat a Vrána s určitou radostí konstatuje, že naštěstí už ne antigenními nebo PCR testy. Ředitel však poukazuje na to, že covid a opatření s ním spojená měla vliv i na vznik psychických problémů a sociální vazby. „Vždyť jsme je okradli o dva roky dospívání a přirozeného vývoje!“ varuje.
Také poukazuje na to, že byla narušena důvěra mezi těmi, kdo vzdělání poskytují. „Rodičům bylo vše nadiktováno, na jejich názor se nikdo neptal. Testování ve školách je dle mého názoru projev naprosté nedůvěry rodičům. Jak máme dále s nimi spolupracovat, pokud si v takto zásadní věci nevěříme? Pominu samotný efekt testování a jeho cenu,“ ptá se ředitel Gazdíka.
Kritizoval také tlak na třetí dávku očkování: „Otázka neopodstatněného tlaku na očkování? Opravdu tomu spásnému vlivu očkování dětí, žáků a studentů věříte? Má očkování všech dětí smysl? Mají mít očkované děti nějaké výhody? Proč? Uvědomujete si, co to v kolektivech způsobuje? Mistrovským kouskem ministra zdravotnictví vaší vlády pak bylo doporučení ‚boostrovací‘ dávky dětem bez souhlasu a doporučení SÚKL… Je toto ze strany vedení státu ještě veřejná služba ve prospěch lidí? Jen pro upřesnění – já rozhodně nejsem antivaxer! Ať se klidně lidé očkují na základě svého svobodného rozhodnutí. Ne však pod tlakem, ne za odměnu (tenisky, data, vstupenka do restaurace, divadla apod.)!“
Vrána kladl i další otázky ohledně rozdělování žáků a učitelů: „Jak se asi cítili žáci, kteří byli izolováni např. u svého speciální stolu ve školní jídelně? Jak se cítil učitel s respirátorem – cejchem za to, že neuposlechl a nenechal se naočkovat?“ Podotkl, že s těmito otázkami určitě není sám.
„Bohužel lidé s odlišným názorem jsou dnes stále více dehonestováni, jejich vystupování (pokud mají někde vůbec prostor a příležitost vystoupit) je cenzurováno a vysmíváno. Není absolutně žádný zájem vést veřejnou debatu. Vnímám snahu některých lékařů o vznik odborné debaty na téma přístupu k nemoci covid-19. Bohužel bez odezvy ministerstva. Jediná pravda a názor vítězí… Je toto ta demokracie, o kterou jsme v roce 1989 stáli?“ připomíná ředitel ideály sametové revoluce.
A proto se na Gazdíka jako na bývalého učitele obrací. „Dokažte, pane ministře, že jste ještě nedávno byl sám učitelem a není vám lhostejné, za jakých podmínek probíhalo a bude probíhat vzdělávání mladé generace – budoucnosti našeho státu. Věřím, že se nezachováte stejně jako ministr zdravotnictví. Nestrkejte hlavu do písku. Prosím, otevřete odbornou debatu o dopadech uplynulých dvou let na zdraví žáků a jejich vzdělávání…“
Všichni rozumnejší citíme stejně.Raduji se,že ještě existují LIDÉ,kteří se nebojí pravdy,oproti Vládě,která nechodí mezi lidi,jinak by se zhrozila svých zločinu.
Možná ne,mají iž ubité svědomí.Tyraji nás za naše peníze.Jsme pro ně pleps
Neznají čistotu myšlení. Neví,co je PRAVDA. Herozumí slovy Mistra J.Husa.yMá žákyně mi vyprávěla,že je jí ve vyučování špatně,nemúže se soutředit.Nékteré děti omdlévají.Učitel je pošle na wc kde je otevřené okno.Pak se vrátí a musí nasadit nahubek.I když se se již nenosí,ony
nesou důsledky.Já je nikdy nenosila.Ve vlaku,jsem před sebou měla ořísky.U lékaře jsem si koupila z automatu kafe.Nemate-li strach,nikdo si Vás nevšimne.V tramvaji jsem mela v ksose nahubek z ivanou gumou.Když mne poseroutkové upozornili, usmívala jsem se,i když se rozčiloval,nemohl nic.Vse je to to v nás.Stali jsme se poslušně stádo.IQ šlo dolů. Lidé,podléhli strachu vyhrúžek psychicky nemo cné vladé.Protože zdravý by tak nemohl jednat.