Malí kluci slibují, velcí hoši rozhodují

Jakékoliv výpadky automobilového průmyslu mají pro naši ekonomiku zásadní dopady! Fialová gangsterská úderka se těšila na další penězovody! Kdo bude označen za viníka, „zlá“ Čína, nebo soukmenovci z VW?

Loupeživí rytíři vedení lžipremiérem se těšili na porcování pořádně vypaseného medvěda v podobě „baterkárny“ v Líních u Plzně. Továrna na výrobu baterií do elektromobilů měla za úkol rozprodat české lithium v kabátku příslibu pracovních příležitostí na trhu práce v naší zemi.

Tyto strategie vykrádání využívají „lovci ekonomik“ Mezinárodního měnového fondu zejména v zemích třetího světa! Lze se domnívat, že to předurčuje naše blištivé místo na slunci žebříčku mentální a ekonomické vyspělosti?

Proběhlo několik setkání s občany dotčených obcí v Líních a okolí, kde se opravdu politici snažili obhájit svou budoucí kořist a dosmrtné tintily. Takže se malí kluci pod dohledem velkých kluků pustili do práce a snášeli možné i nemožné argumenty k ohloupení občanstva.

Velcí hoši však začali čelit jinému problému. Čínská auta i elektromobily se začínají prezentovat v Evropě za naprosto jinou láci a marže stávajících hráčů na evropském trhu s automobily se začaly jevit tak trochu nereálně a neudržitelně.

První plán, zákaz dovozu aut z Číny nevyšel, protože si Číňani začali kupovat tradiční značky etablované již na trhu, jako je tomu např. s MG. A tím se potvrdilo, že po zlém se s Čínskými ambicemi v autoprůmyslu Evropané nevypořádají. A tak musel přijít plán B.

Proto není divu, že vedení VW oznámilo, že bude vyrábět část své produkce (zejména elektromobilů) v Číně z důvodu konkurence schopnosti. Ta tolik odsuzovaná Čína dodá levné vstupy – suroviny, energie a práci, uleví koncernu od green dealových zátěží a udrží koncern při životě!

A kluci od Vltavy utřou lusku! Vedení VW jen stroze oznámilo, že svůj záměr vystavět fabriku související s výrobou elektroaut v regionu střední Evropy ruší bez udání důvodů!

Výše uvedené by ovšem mělo alarmovat každého, kdo je ekonomicky závislý na automobilovém průmyslu v podobě, jakou dnes známe. S koncernem VW je spojena naše ekonomika pupeční šňůrou a jsou na něm závislé desetitisíce zaměstnanců!

A co naše povalečská vláda? Mlčí a nic nedělá! Přitom byť jen omezení v českých montovnách bude mít dalekosáhlé důsledky a dotkne se takřka všech obyvatel!

A poznámka nakonec. Krásná (zatím jen) kolaborace vyspělé země kolektivního Západu se „zlou a nepřátelskou“ Čínou, spoluzakladatelem BRICS v zájmu ekonomické záchrany. Vidno, že některým zemím to už dochází, už začínají řešit svoji nutnou orientaci pro budoucí časy. Jen v Česku je tak nějak podivně „zaprděno“.

Napsat komentář